- fre 22 feb 2008, 17:52
Gjorde service på min bil nyligen, och dom uppdaterade programvaran i telefon bla. Efter det så står det att jag ska knappa in en aktiveringskod för On Call. Dock har jag inte fått någon sådan, och återförsäljaren vet inget om det. Bilias service tekniker är lika frågande som övriga. Inte heller folket på On Call har en susning (vilket jag iofs kan förstå då det är en extern larmtjänst).
Så min fråga är Hur går jag vidare? Kan man ringa Volvo själva? I såfall vem? Testade ringa huvudkontoret i Göteborg, men slussades fram och tillbaka där med. Tror jag snackat med 5-7 personer totalt, och alla är lika frågande.... Känns inte helt seriöst må jag säga. Eller är det helt unikt att man ska knappa in en aktiveringskod efter uppdateringen.
/Andreas
Så min fråga är Hur går jag vidare? Kan man ringa Volvo själva? I såfall vem? Testade ringa huvudkontoret i Göteborg, men slussades fram och tillbaka där med. Tror jag snackat med 5-7 personer totalt, och alla är lika frågande.... Känns inte helt seriöst må jag säga. Eller är det helt unikt att man ska knappa in en aktiveringskod efter uppdateringen.
/Andreas