Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lellec56
Fröken ritar ett hjärta på tavlan och frågar elever: Vad är det som fattas?
Lille Peter räcker upp handen och svarar: Två ben
Fröken: Hur så? Hjärtat har inga ben!!!
Peter: ju fröken, varje natt när mina förärldrar lägger sig, pappa säger: lyfta upp dina ben Hjärtat!!!
Användarvisningsbild
av lellec56
En ung man gick vilse i skogen, och efter att ha yrat runt hela dagen och långt in på kvällen hittar han en liten stuga.
Han knackar på och en urgammal kinesisk gubbe med långt grått skägg öppnar. Den unga mannen säger:
- Jag har gått vilse... skulle jag kunna få övernatta här? - Självklart, säger den gamla mannen, men på ett villkor!
Om du så mycket som lägger ett finger på min dotter
kommer jag att utföra de tre värsta formerna av kinesisk tortyr på dig! - Ok, säger den unga mannen och tänker för sig själv att med tanke på mannens ålder måste dottern vara ganska gammal själv. Under middagen kommer dottern ned för trappan till ovanvåningen, och hon är ung, vacker, och har kropp som en gudinna!
Hon är tydligt attraherad av den unga mannen och kan inte ta ögonen från honom under hela måltiden. Den unga mannen ignorerar henne emellertid totalt och går och lägger sig genast efter maten som han lovat den gamla mannen.
Under nattens lopp kan han inte hålla sig efter att ha legat och tänkt på henne, utan smyger in i hennes rum, där de har vild, ohämmad sex ända till gryningen. Den unga mannen smyger tillbaka till sitt rum i soluppgången, trött men lycklig och hoppas att den gamla mannen inte hört eller märkt något. När han senare vaknar känner han ett tryck över bröstet och när han tittar ligger det en stor sten på bröstet med en lapp fäst på: "KINESISK TORTYR 1, STOR STEN PÅ BRÖSTET" Jaha?! Tänker mannen, var det de värsta han kunde hitta på?
Det var ju lite lamt. Han tar stenen och kastar ut den genom det öppna fönstret.
Just när han kastat stenen får han syn på en annan lapp: "KINESISK TORTYR 2, PENIS FASTBUNDEN I STOR STEN" Panikslagen tittar han ner och konstaterar att det stämmer, han ser att snöret håller på att bli spänt och bestämmer sig snabbt för att ett eventuellt benbrott måste vara bättre än att bli kastrerad, och hoppar med ett resolut pantersprång rakt ut genom fönstret efter stenen.
Mitt i språnget ser han en stor skylt på marken: "KINESISK TORTYR 3, TESTIKLAR FASTBUNDNA I SÄNGSTOLPE"
Användarvisningsbild
av tracker
det var reportern som kom till byn för att göra en intervju med Oskar, vad händer här i byn igentligen, vad är det bästa som hänt dig ?
jaa svarar Oskar för 2 månader sedan så gick en flicka vilse i skogen så alla gubbar samlades och gick skallgångskedja efter henne och sedan när vi hittade henne så satte allihopa på henne. men det kan jag ju inte skriva om sa reportern vad är det näst bästa som hänt då ? joo det måste ha varit när svenssons får smet för 2 år sedan och gick vilse i skogen, gubbarna samlades och gick skallgångskedja, vi hittade fåret och så satte alla gubbarna på fåret. Men sa reportern det kan jag ju heller inte skriva om, men om vi vänder på det då vad är det sämsta som hänt dig då ? jaa säger Oskar och begraver sitt ansikte i sina händer för länge sedan i mina unga år så gick jag vilse i skogen.
Användarvisningsbild
av Nexus
> Pelle & Erik var tvillingar. Ödet ville så att Eriks fru dog samma dag som
> Pelles båt sjönk.
> Några dagar senare träffade Pelle en tant som trodde han var Erik.
>
> -: Så ledsamt att höra om din förlust, sa hon.
>
> Pelle trodde hon menade båten och svarade:
>
> -: Nja, faktiskt är jag bara glad att jag blitt av med henne. Hon var ju
> genomrutten och underdelen var fullständigt slut och luktade gammal fisk.
> Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka där bak och ett
> ganska stort hål fram som blev större varje gång jag använde henne. Men jag
> tror att det som tog knäcken på henne var att jag hyrde ut henne till fyra
> killar som ville ha lite kul. De idioterna försökte att komma i henne alla
> samtidigt, så hon sprack på mitten. Men det är ju inte hela världen. Jag får
> väl leta i annonserna efter en ny!!!!
Användarvisningsbild
av lellec56
Rödluvan var på väg till mormor, korgen med dagens nybakade bullar höll hon under armen.
Rätt var det var så får hon syn på vargen som sitter bakom en stor sten vid sidan av stigen.
Rödluvan går fram till vargen och säger: - hej, vilken fin päls du har.
Vargen tittar storögt på henne, reser sig och springer iväg längst stigen.

Rödluvan traskar något förvånad vidare på stigen och efter en liten stund ser hon vargen igen sittandes bakom en sten och grina illa.
- Hej varg, vilka stora, vassa tänder du har säger Rödluvan.
Vargen studsar upp och pinnar iväg så att kottar och barr yr längs stigen.

Återigen traskar rödluvan iväg, ännu mer förvånad än tidigare.
Efter en liten stund ser hon vargens öron sticka upp bakom en buske i ett dike.
Nu hade hon blivit riktigt nyfiken och säger: - Hej varg, vilka fantastiskt långa öron du har.
Då svarade vargen: - Nej nu får du fan ge dig, kan jag få skita ifred eller?
Användarvisningsbild
av freak1
(RO) , det är inte lätt vara varg.
Användarvisningsbild
av Pliind
hahaha klockrena :D suttit här vid datorn och småfnissat lite :P
kan bidra med lite torra skämt ;)

Varför får inte min katt ligga när clas ohlssons katalog?

Har du hört vem det var som begick alla styckmorden i afrika?

Nelson Mandela :lol:

lite torr ord-humor :roll:
av kållerado
Hos en familj på tre personer, en mamma, en pappa, och en 18-årig dotter, stog modern och lagade mat. Plötsligt började de slåss om vem som skulle diska efteråt. Pappan sade att det minsann var han som tjänade pengarna i huset, så han skulle inte diska. Mamman sade att det trots allt var hon som lagade den, och dottern ville spendera tiden med sin pojkvän som skulle komma över på middag.
De kommer överens om att den första personen som säger något får diska.
Strax därpå kommer pojkvännen på en rostig, gnisslande cykel som han parkerar utanför dörren. Han kliver in och säger "Hej!", men ingen svarar. Pojkvännen rycker på axlarna och sätter sig brevid sin flickvän.
Mamman hugger snabbt åt sig pojkvännens tallrik och häller upp mat åt honom. En stund senare hade pojkvännen ätit upp och tackat för maten. Nu började han undra, hur kommer det sig att ingen säger något? Pojkvännen strök flickvännen på låret för att se föräldrarnas reaktioner, men icke då, ingen reaktion. Pojkvännen klämde henne på brösten. Ingen reaktion... Pojkvännen reste sig upp, slängde upp flickvännen på bordet, lyfte hennes kjol och satte på henne, men det var ändå ingen som reagerade. Pojkvännen sprang ut, hoppade upp på sin gnisslande cykel. "Vilken familj! Helt otroligt! Att ingen reagerade, varken farsan eller morsan... Förresten, morsan...".
Pojkvännen vände tillbaks till flickvännens hus, sprang in, lade flickvännens mamma över bordet och satte på henne också. Ingen reagerade. Pojkvännen skulle just till att cykla därifrån igen, då han insåg hur högt hans cykel gnisslade. Han vände om och gick in genom dörren och ropade "Har ni något smörjmedel?" varpå pappan snabbt reste sig upp och sade "Okej, okej, jag diskar!"
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
En bonde var ute & gick i skogen när han fick syn på ett troll. Beslutsam som han var sprang han fram för att slå ihjäl trollet.
Trollet sade förskräckt; Ifall du skonar mig så får du önska dig vad som helst. Bonden sade; Då vill jag kunna pissa whisky.
Sagt & gjort, bonden gick hem till frun & ställde fram två glas på köksbordet & pissade whisky. Frun sade; Det var den godaste whiskyn jag någonsin druckit!
Ett par dagar senare kommer bonden hem & ställer fram ett glas.... Frun säger; Men jag då?!
Bonden säger; Lugn, idag ska du frå dricka direkt ur flaskan! :D :D
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 199
AC fungerar bara på en sida

AC:n kyler såvitt jag vet (åker P80) a[…]

Framvagnsbalk Volvo 240

Vad jag har hört så accepterar inte bi[…]