Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Sir
Jag har ett problem,
har en v70 -99 import som ja vill läsa av felkoder på..
har kollat runt o hittat massa olika felkods läsare men ofta står d att d bara passar till årsmodellerna -97 och -98?
hur kan ja ta reda på vilken ja ska ha till min bil??
av Sir
Sir skrev:Jag har ett problem,
har en v70 -99 import som ja vill läsa av felkoder på..
har kollat runt o hittat massa olika felkods läsare men ofta står d att d bara passar till årsmodellerna -97 och -98?
hur kan ja ta reda på vilken ja ska ha till min bil??

beställde denna nyss
http://www.24.se/ShowProduct.aspx?ProdID=1364&cat=586

hoppas att den kommer funka till min bil..
tar gärna emot förslag på program ja kan använda till om nån vet?
Användarvisningsbild
av Phantom
Jag är ganska säker på att den kommer att fungera på din bil. Det finns en hel del program att ladda ner gratis från scantool.net. Kolla där och använd även sökfunktionen i detta forum då det har förekommit i flera trådar tidigare med tips :)
av Sir
Phantom skrev:Jag är ganska säker på att den kommer att fungera på din bil. Det finns en hel del program att ladda ner gratis från scantool.net. Kolla där och använd även sökfunktionen i detta forum då det har förekommit i flera trådar tidigare med tips :)
tack ska du ha du gav mig hopp nu =)
av percy
Följ gärna upp och berätta hur det gick? Jag går i liknande tankar och har en likadan bil som du men har lixom inte kommit till skott ännu?

Till de som har en tocken enhet. Kan ni rekommendera någon open source eller freeware som är gratis att ladda ned?

Mvh

Percy

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]

99% att det är batteriet.