Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hs
hej!
har precis köpt en importerad v70 -99 årsmodell. har läst att det bara är att aktivera färddatorn på bilia t,ex. men då undrar jag vilket reglage som är till färddatorn eller behöver man skaffa nåt mer. passar mitt nuvarande instrument i en 850 -96 årsmodell.
av hs
hej igen!
är det ingen som vet något om detta, om ni undrar varför jag frågar omdet passar i en -96 så är det för om det inte går att aktivera färddatorn i instrumentet i v 70 så skaffar jag nog ett beg instrument med färddator och sätter i och flyttar det gamla till min -96 850 för där är varvräknaren trasig.
tacksam för svar
Hans
av a_elias
hs skrev:hej!
har precis köpt en importerad v70 -99 årsmodell. har läst att det bara är att aktivera färddatorn på bilia t,ex. men då undrar jag vilket reglage som är till färddatorn eller behöver man skaffa nåt mer. passar mitt nuvarande instrument i en 850 -96 årsmodell.
Ring Bilia o få aktuell prisuppgift, jag ringde o kollade för ett par år sen ang- min V70 -98 från Tyskland. Har för mig färddatorknappen kostade ett par hundra och uppgraderingen ett par tusen och så mycket tyckte jag inte den färddatorn var värd...Lite irriterande att ha en pryl men ändå inte ;)

Mvh
Anders
V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]

Nya Volvo XC70 PHEV

En förbränningsmotor och 3st elmotorer, […]

Kolla tändstift och tändspolar änd&[…]

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]