Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
gormer skrev:Inte riktigt så avacerade grejjer... bara en simpel diod i varje dörr. dunkar upp nån bild i veckan.
attans oxå jag hade förväntat mig få se en bildskärm eler något annat kul :(
Användarvisningsbild
av greeeken
gormer skrev:Inte riktigt så avacerade grejjer... bara en simpel diod i varje dörr. dunkar upp nån bild i veckan.

Precis vad jag tänkt göra ,men har aldrig fått arslet ur stolen för att göra det.
Hör gärna av dig vart ifrån du tar strömmen
av gormer
De blev klart igår. Blev riktigt snyggt. Lägger upp bild så fort jag har med mig kameran ut. Nu ska jag sätta dioder i skuffen också. Och kanske vid fötterna i baksätet.
Användarvisningsbild
av greeeken
gormer skrev:De blev klart igår. Blev riktigt snyggt. Lägger upp bild så fort jag har med mig kameran ut. Nu ska jag sätta dioder i skuffen också. Och kanske vid fötterna i baksätet.

Jo men vart tog du strömmen ifårn
av gormer
I bak dörrarna har jag tagit ström från kontaktstycket på dörrsidan Gul kabel är + och svart tunnkabel jord -
Gul går till centrallås så när man stängt av bilen lyser dioden i ca 45 sec så länge man inte öppnar dörren.

Fram har jag tagit jorden - i kontaktstycket samma svarta kabel som bak. Och + från helblå kabel i övre kabelpiska. Den piskan med nån form av tygband runt om.

Hoppas ni förstår. Är inget vidare på att förklara.
Användarvisningsbild
av greeeken
Jo ja tror jag hänger med

Så lysdioderna lyser bara när du ska låsa bilen eller är dom på så fort du öppnar dörren?

Jag håller med föregående talare.[…]

Det låter ju som att det kan bli bra. Monter[…]

Min gör lika dant ibland . D3 chipad, 2011 d[…]

Svänghjulet.