Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gundj
Den fungerar säkert, jag har en äldre version som funkar utmärkt, men den ligger i källaren o samlar damm. Man blir vansinnig på varningarna som kommer från alla dörröppnare.
Men, firman som säljer den verkar ju inte seriösat i branchen, så om det är din firma bör du nog fixa till hemsidan o om du bara är kund, köp någon annanstans.
av __tobbe__87
så den varnar för andra såts laser med elleR?
tror du att den varnar i tid eller när det är försent? :D

och nej det är inte min sida, och nej jag ska inte köpa den där :wink:
Användarvisningsbild
av Funk
Det är radarvarnarfunktionen i dem som varnar för dörröppnare och dylikt.. Det är å' andra sidan den som du har störst nytta av, för kameraskåp och liknande.
Laservarningen kommer inte att varna på ett sådant sätt att du klarar dig från farbror blå... Den varnar kort sagt inte förrän du får mätning på dig, och eftersom mätningen går på någon sekund är det redan klippt när den piper...

/Thomas
Användarvisningsbild
av gundj
__tobbe__87 skrev:så den varnar för andra såts laser med elleR?
tror du att den varnar i tid eller när det är försent? :D

och nej det är inte min sida, och nej jag ska inte köpa den där :wink:
Kan du ta frâgan en gâng till?
Användarvisningsbild
av Funk
För kameraskåpen framför allt, även de parkerade kamerabilarna som dyker upp då och då... och om man väljer en med laserstörare så klarar man kanske kortet...
Visserligen kommer man förmodligen att få böter för varnaren, men man klarar sig förhoppningsvis från fortkörningsböter och får behålla kortet om man kört alldeles för fort...

/Thomas
Användarvisningsbild
av gundj
Tänk på att fängelse i upp till 6 månader ingår i straffskalan för innehav.
Detta för att ge polisen rätt att genomföra en husransakan i din bil, om dom misstänker att du har en radar/laservarnare.
Användarvisningsbild
av Funk
Tänk på att fängelse i upp till 6 månader ingår i straffskalan för innehav.
Detta för att ge polisen rätt att genomföra en husransakan i din bil, om dom misstänker att du har en radar/laservarnare.
I praktiken ger det 4000:- i böter... Sen får var och en bedöma om det är värt det...

/Thomas
Användarvisningsbild
av Sparkz
Halvskum sida...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec ac lacus porttitor arcu laoreet aliquet. Donec tempor.....
Latin eller?

I dotterns fall följde det inte med nå[…]

Kan ju vara så att affärsmodellen mot K[…]

Låter som det är dags att "palla u[…]

V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]