NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag ber om ursäkt, jag har varit sjuk och idag är första gången jag är på forumet på några veckor. Jag har inte haft möjlighet att ordna bilden. Tyvärr kan man inte koppla sin signatur till bortrest, sjuk osv så som en telefon på jobbet, så tyvärr får man väl ta lite skit ibland när man egentligen vill hjälpa till...

Det finns i och för sig en bra bild i både S40 och V50 broschyren.

Löftet kvarstår dock, jag ska försöka ordna det i helgen.

Skönt att veta att det finns förståelse...
Appel skrev:Jag ber om ursäkt, jag har varit sjuk och idag är första gången jag är på forumet på några veckor. Jag har inte haft möjlighet att ordna bilden. Tyvärr kan man inte koppla sin signatur till bortrest, sjuk osv så som en telefon på jobbet, så tyvärr får man väl ta lite skit ibland när man egentligen vill hjälpa till...

Det finns i och för sig en bra bild i både S40 och V50 broschyren.

Löftet kvarstår dock, jag ska försöka ordna det i helgen.

Skönt att veta att det finns förståelse...
Nu såg jag iofs inte riktigt var "skiten" var, tyckte mest det såg ut som en oskyldig bump, en vanlig företeelse på forum?

Iallafall, stort tack för bilden! Du skulle inte ha något emot att förklara kortfattat hur gränssnittet fungerar? :)

[edit] Hoppsan, glöm det, såg att du hade beskrivit just detta i denna tråd: http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=31&t=22696 [/edit]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]