Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Såg ni matchen Spanien-Sverige 26-27.

Vilken rysare. Mål med en sekund kvar! :D

Tror ni de klarar tyskarna? De blir nog svårt tror jag, men jag trodde visserligen inte de skulle klara spanien heller.
Användarvisningsbild
av Gizz
Tror och hoppas att de fått lite mer självförtroende nu när de spelar jämnt med Spanien och Ungern sen att de spöade Island ordentligt. Man får inte glömma bort att det är rutin som dom inte har. Spelskicklighet och styrka verkar finnas. Man får hoppas att det är fler som kliver fram och visar framfötterna (fast fötterna får gärna vara på rätt sida linjen) :).
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja hoppas att de kan slappna av lite mer i sitt spel. Jag tycker de gjort för många "lätta" fel och tekniska misstag. Sen har de verkat lite nervösa när de väl fått ledningen med två tre mål och tappat direkt.

Men man ska ju inte klaga egentligen, den gamla storhetstiden med bla Wislander och Staffan Olsson sitter kvar i huvudet. Då tog de ju medalj nästan i varje mästerskap.

Som jag förstått det räcker det med oavgjort mot tyskarna för att de både skall vara klara för OS och semifinal i EM.
(Missa inte matchen Sverige-Tyskland Torsdag kl 19.10 på tv4.)
Användarvisningsbild
av skovde
äckliga tyskar :cry:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja tråkigt slut på matchen. Men jag vill ändå säga att jag tycker att matchen mot tyskarna var den bästa de gjorde i EM.
Men de är en match till om femteplatsen i morgon (lördag) mot Norge.

Stämmer.

V60 sliter däck bak

Vilken bussning är det du menar? Och vart fin[…]

Husbilar igen, eller ja förare och sjä[…]