Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Addekarlsson
Jag funderade på att byta i höstas. Men när jag fick veta att det skulle bli en höjning vid årsskiftet, så la jag planerna på is. För jag kör så pass lite att jag hade förlorat på att byta till diesel. Kör max 1500 mil om året.

Och med facit i hand så är jag jätteglad att jag inte bytte, för idag flyttar jag. Så from ikväll bor jag 150 meter från jobbet.
Gissa att min bil kommer stå still mycket....

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Brainy
Addekarlsson skrev:Jag funderade på att byta i höstas. Men när jag fick veta att det skulle bli en höjning vid årsskiftet, så la jag planerna på is. För jag kör så pass lite att jag hade förlorat på att byta till diesel. Kör max 1500 mil om året.

Och med facit i hand så är jag jätteglad att jag inte bytte, för idag flyttar jag. Så from ikväll bor jag 150 meter från jobbet.
Gissa att min bil kommer stå still mycket....

Mvh/ Adde
När jag räknade på det så skulle breakeven ligga strax under 1500mil/år så att jag tjänar några ören på det hade väl inte spelat så stor roll men vetskapen om att inte behöva tanka lika ofta!
(Passaten där nere var jag glad om jag bara tankade varannan dag :P)

Grattis!!! Hur känns det att bli "farsa"? ;)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Bensinpriset i Västerås: 10.49! :-O)

Här uppe: 11.84.. :x

/Kalle
av jbl
Tankade för 12.50 nåt 98oktan tror det var förra lördagen hos Upplandsmotor i Uppsala.

Är det inte på V50 som EVAP-ventil och […]

Vilken storlek ska det va på bromsskivor fra[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&[…]

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]