Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av isak
hej har en fundering om dieselvämarens brännkammare har glödmatta som andra värmare kasnske någon har en länk med bilder, skall iallafall prova med glödstift felkoder borttagna förbr-fläckt bränslepump låter ok har alldrig haft en ardic tidigare bilen införskaffades vid årsskiftet så erfarenheten är begr- V70 03 (f-d-taxi) GUNNAR ISAKSSON
Användarvisningsbild
av hollan
isak skrev:hej har en fundering om dieselvämarens brännkammare har glödmatta som andra värmare kasnske någon har en länk med bilder, skall iallafall prova med glödstift felkoder borttagna förbr-fläckt bränslepump låter ok har alldrig haft en ardic tidigare bilen införskaffades vid årsskiftet så erfarenheten är begr- V70 03 (f-d-taxi) GUNNAR ISAKSSON
de som brukar hända är att spridar koppen skakar loss och då bränner den inte rent så då stänger systemet ner värmaren du får plocka ner värmaren o dela den o se så allt sitter fast köpte en ny sats till min tror den gick på en 150 lapp
Användarvisningsbild
av isak
tack för tipset böt glödst- i kväll djävligt utan att demont stötfångarhörn blir att ta ner den M.V.H. ISAK
Bränsletryck B230fb.

Hejsan. Mitt bränsletryck ligger på 2,2[…]

Xc60 My26 T6 230v laddare

Har också en fundering kring motor/kup&eacut[…]

Jag har fortfarande 3.4.4 som jag fick den 16 juli[…]

XC90 gen 1-fälgar på V60

Hej! Blev erbjuden en uppsättning 19”[…]