Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kostas
Nån som vet om de kromade backspeglar som de nya volvobilarna har säljs löst? Man kanske kan köpa bara själva kåpan o montera. Passar den på V70 modell -04?
Användarvisningsbild
av Ramon
Kostas skrev:Nån som vet om de kromade backspeglar som de nya volvobilarna har säljs löst? Man kanske kan köpa bara själva kåpan o montera. Passar den på V70 modell -04?
Kan nästan garanterat säga att de kromade backspeglarna säljs separat. De är ju reservdelar, och reservdelar kan köpas. Kolla med din Volvohandlare för pris samt mer info, det fanns ej något om dessa übersnygga speglar på Bilias hemsida :(
av NCR
Hehe, lustigt så smaken är olika. De där kromade backspeglarna var en av anledningarna till att jag inte valde att skaffa en sportedition av v70. Dem och de fula fälgarna som är med i det paktetet. :D
av nevyn
Jag tycker de kromade handtagen passar in bättre
Användarvisningsbild
av Ramon
NCR skrev:Hehe, lustigt så smaken är olika. De där kromade backspeglarna var en av anledningarna till att jag inte valde att skaffa en sportedition av v70. Dem och de fula fälgarna som är med i det paktetet. :D
Hehe, sant, men det går väl att välja "vanliga" backspeglar till sport edition? Låter lite tokigt att man blir tvungen att inte köpa sport edition ifall man vill ha vanliga icke kromade speglar...
av Noodles
Speglar och handtagen är väl fräcka, men fälgarna.. :???:
Användarvisningsbild
av henka35
Snygga fälgar men asfula speglar.... :lol:
Användarvisningsbild
av Ramon
henka35 skrev:Snygga fälgar men asfula speglar.... :lol:

Vad fasiken heter Volvo's nya fälgar? De som sitter på bl.a. Sport Edition om jag inte minns fel. Skitsnygga är de tycker jag, de var iaf minst 17" och ekerytorna var i princip platta, något mörkare i respektive ekers ytterkanter och en typ ljus "grop" eller vad man skall säga mellan dessa mörka upphöjningar... Hoppas ni förstår vilken jag menar, den är ju übersnygg :lol: Hitta dock varken bild eller namnet på Bilia's hemsida :(
av Noodles
Aluminiumfälgar Cassiopeia 7,5x17" med däck 225/45 R17
Dessa är det va? Med en svart rand i mitten av ekrarna.
Användarvisningsbild
av Ramon
Noodles skrev:
Aluminiumfälgar Cassiopeia 7,5x17" med däck 225/45 R17
Dessa är det va? Med en svart rand i mitten av ekrarna.
"

Har du ingen bild?

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]