- lör 12 jan 2008, 13:22

Leg: Däck och fälg proffs...Leg: Bilrekondare...8)
Eftersom tantens SC-805 har gått sönder och inte tar emot cd skivor längre så måste jag göra något åt detta, utbytes på volvo kostar 2500-2700kr beroende på vilken serie-nr den har, tycker detta känns lite fel att göra detta, då SC-805 idag känns stenålders. Jag har demonterat 805an och konstaterat att det inte är någon enkelt fel, utan något allvarligare har hänt. Jag tänkte köpa nya enheter till båda bilarna...och det blir just JVC KW-XG701
Jag skall naturligtvis ha dubbel-din inget annat !

Dom kostar ca 2700kr/st på netonet, men jag köper den för $207.35 + $13.09 shipping från amazon.com...som jag har räknat fram detta så skulle det bli 1375kr/per enhet.
Nu till frågorna....kan det vara något som skiljer denna enhet från den som säljs i Sverige, t.ex. finns det FM radio på dessa ?..tillkommer fler avgifter ?...nackdelar med detta köp ?
Jag skall naturligtvis ha dubbel-din inget annat !

Dom kostar ca 2700kr/st på netonet, men jag köper den för $207.35 + $13.09 shipping från amazon.com...som jag har räknat fram detta så skulle det bli 1375kr/per enhet.
Nu till frågorna....kan det vara något som skiljer denna enhet från den som säljs i Sverige, t.ex. finns det FM radio på dessa ?..tillkommer fler avgifter ?...nackdelar med detta köp ?

Leg: Däck och fälg proffs...Leg: Bilrekondare...8)