Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Kelvin
Hej!

Vill bara rekomendera Volvo showroom i Stockholm. Ofta maxutrustade bilar i udda färger än som oftast finns ute i bilhallarna.
Var där häromdan och hittade C30 R vit, V50 summun geckogrön, mm. Glöm inte att det finns ett övre plan också.

Flyttad
mvh
Anders
av GrandDanoise
Vet inte om hon jobbar kvar där, men December 2003 var det en riktigt snygg blondin som jobbade där, i typ 25-årsåldern!
Som Joey i "Vänner" hade sagt: -"She is the perfect amount of dumb!"
Snygg och lagom dum... Jag undrade om HON fick plats i bakluckan på en S40.. PRECIS innan hon skulle dra in det sista benet efter att ha kravlat in i skuffen till 90% så utbrast hon: -"Nääää... Vänta lite, du kommer att stänga in mig så jag inte kommer ut, juh!"
Jag svarade: -"Ja det e ju klart jag kommer..." Sen så garvade alla mina polare och de andra i hallen häcken av sig, även hon som nästan gjorde allt för att visa hur rymlig en S40 var!!! :lol:

/D
Användarvisningsbild
av psycho4fun
GrandDanoise skrev:Vet inte om hon jobbar kvar där, men December 2003 var det en riktigt snygg blondin som jobbade där, i typ 25-årsåldern!
Som Joey i "Vänner" hade sagt: -"She is the perfect amount of dumb!"
Snygg och lagom dum... Jag undrade om HON fick plats i bakluckan på en S40.. PRECIS innan hon skulle dra in det sista benet efter att ha kravlat in i skuffen till 90% så utbrast hon: -"Nääää... Vänta lite, du kommer att stänga in mig så jag inte kommer ut, juh!"
Jag svarade: -"Ja det e ju klart jag kommer..." Sen så garvade alla mina polare och de andra i hallen häcken av sig, även hon som nästan gjorde allt för att visa hur rymlig en S40 var!!! :lol:

/D
Man önskar ju nästan att man var där och såg det hela ... Hur kul som helst ju! :D

Har en V60 D3 med motorkod D4204T9. Det står[…]

Min XC90 D5 har fått uppgraderingen i samban[…]

Byta motorolja V60

Ser ut som att Volvo har maskinskadegaranti p&ar[…]

Jag gjorde test på min ventilation med gummi[…]