- mån 07 jan 2008, 15:28
tror jag kan bli riktigt fint det med, finns ju en hel uppsjö med vingar att välja på idag. Har du även tittat på evolves variant, mycket snygg! För min del blir det nog den traditionella stora vingen! Ser fram emot bilderna!
Degnell skrev:Ja det där blev ju riktigt stiligt. Sågade dom ut för avgassystemet i nedre delen av kofångaren åt dej samtidigt eller är det något du beställt/gjort själv? Jag skulle vilja ha pipor på båda sidorna, dock hellre en oval per sida än dubbla på varje sida, men smaken är som baken:) Kul med folk som lägger upp trådar med färdiga resultatet så man får lite idéer samt se hur det ser ut innan man bestämmer sig. Själv är jag lite inne på o beställa en M3 eller M5 vinge och skicka på min S40. Återkommer med bilder när vingen är hemma.yupp, de skar även ut plats till systemet i kofångaren. Skoj du nämner det, var faktiskt inne på det till en början, men det blev två på varje sida för att sticka ut lite mer

tror jag kan bli riktigt fint det med, finns ju en hel uppsjö med vingar att välja på idag. Har du även tittat på evolves variant, mycket snygg! För min del blir det nog den traditionella stora vingen! Ser fram emot bilderna!
--- Volvo S40N 1.8F Twinpipe---