Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Och så lite till framåt. ID7an tog bara den veckan som var tilldelad för att bli klar, den här tog två veckor. Men men. Hoppas på snabb frakt.

Har beställt att få stänkskydd fram och bak monterade innan leverans, samt en hjulinställning. Hört många rapporter om kass hjulinställning från fabrik på just ID Buzz, och med så stora dyra däck och stor tung bil får det vara värt pengen. Förhoppningsvis har dock ÅF såpass mycket heder att dom står för det om det visar sig vara felaktigt :-)

Vinterdäcken (valet föll till slut på Continental IceContact 8) har anlänt, men är ännu inte monterade på fälgarna.

IMG_2446.jpeg
IMG_2446.jpeg (268.01 KiB) Visad 333 gånger
batmac skrev: ↑Igår, 16:59
Eloge till VW för snabb leverans om vi jämför med dom som "beställt" EX60

Det kommer bli bra med dom nya vinterpuckarna! kan inte bli sämre rättare sagt ;D
Hoppas att ÅF står för kalaset om hjulinställning(stor chans tror jag)
UnleashFusion skrev:
batmac skrev: ↑Igår, 16:59
Eloge till VW för snabb leverans om vi jämför med dom som "beställt" EX60
Ja jag tror inte jag skulle kunna beställa en bil med så lång leveranstid som EX60 har visat sig ha. Svårt att veta såklart när det blir framflyttat, men det finns ju lite historik där.

Får se hur lång tid det tar nu, senast tog det väl 1-2 veckor för den att komma till Sverige och sen ytterligare en månad innan den var leveransklar. Men det är lite skillnad på att få den fraktad Södertälje > Västerås än Södertälje > Umeå kan jag tro. Sen beror det även på hur mycket ÅF har att göra. Preliminär leverans är fortfarande mitten/slutet oktober, så vi får väl se. Jag håller tummarna. XC70 må vara en trevlig bil, men jag saknar el och fjärrstyrning av klimatet :-)

Nu har jag haft bilen i drygt sju månader. &[…]

OM RYSSEN KOMMER

Valkalabaliken har inte börjat än [emoji[…]

Ny list från Mamma Scan-dix: https://i.img[…]

Attans bra det där, då ligger vi i l&[…]