NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej! Jag behöver er hjälp
Behöver ny ledramp (tredje bromsljuset, vingen) till min Volvo c30 -09, D 4164 T. Ström ut testad så är rampen som sagt upp sig nu precis innan besiktningen så det är bråttom! Letat tills jag fick huvudvärk men dyker bara upp fel del när man söker via regnr online. (El andra sökord…)
Så nu testar jag med en rad här och håller tummarna stenhårt, finns det nån som har en att sälja till mig för en hyfsad slant? Alt VET var jag kan få tag på en?
Allt intressant bara den fungerar och jag kan få den i princip nu.
Behöver en exakt sån som bilden visar.

Hör av er, tack ! Mvh
Bilagor
IMG_2034.jpeg
IMG_2034.jpeg (59.54 KiB) Visad 257 gånger
IMG_2033.jpeg
IMG_2033.jpeg (48.33 KiB) Visad 257 gånger
ElinLM skrev: Idag, 13:29 Hej! Jag behöver er hjälp
Behöver ny ledramp (tredje bromsljuset, vingen) till min Volvo c30 -09, D 4164 T. Ström ut testad så är rampen som sagt upp sig nu precis innan besiktningen så det är bråttom! Letat tills jag fick huvudvärk men dyker bara upp fel del när man söker via regnr online. (El andra sökord…)
Så nu testar jag med en rad här och håller tummarna stenhårt, finns det nån som har en att sälja till mig för en hyfsad slant? Alt VET var jag kan få tag på en?
Allt intressant bara den fungerar och jag kan få den i princip nu.
Behöver en exakt sån som bilden visar.

Hör av er, tack ! Mvh
denna finns i lager: https://www.bildelsbasen.se/sv-se/pb/S% ... 3/31213990 och det ser ut som du har dessa bilder(exakt/likadana).

annars måste jag nog säga.. ifall du har "närmaste bilskrot som har C30" är billigast och få. Här på forumet med "omnejd" är chansen ganska liten tyvärr.
av ElinLM
Tack för svar!
Ja, jag har sett den. Enda jag har hittat men 1300 spänn..
Lokal skrot känner jag inte till ngn då jag bor i en liten by på småländska höglandet o känner inte så många.
Värt att ställa frågan iallafall!
Kategorin heter ju ändå c30 så jag kan ju inte vara helt ensam om att behövt en ny nångång ^^
Tänker att nån kanske känner nån som känner nån som känner nån som vet nån här inne?
Vet att de inte gjordes i så många exemplar men så omöjligt kan det väl ändå inte vara.. hoppas jag! :)
Alla tips mottages tacksamt!
Mvh
Användarvisningsbild
av Erik Å
Har du provat att googla Volvo 31213990
Ser ut att dyka upp lite här och var med i hög grad varierande prissättning :-)

Ja, det är en djungel med åsikter run[…]

Har du provat att googla Volvo 31213990 Ser ut att[…]

Batmacs elbil som rymmer hundar

:-) En av få, nej den enda folkor jag uppska[…]

Spännande, såvitt jag fattat, s&arin[…]