- Idag, 18:01
#1630654
IMG_1894.jpeg (5.68 MiB) Visad 81 gånger
Tjenare hade tänkt byta olja/ ”spola” växellådan på min bil och undrar om man kan få lite tips angående vad för olja, hur mycket man ska använda, om det finns något filter eller så som bör bytas osv
- By Wilmer06