- Idag, 17:28
#1630652
har xc40 d4, bytte belägg fram+bak(volvos)
bromsoks kolvarna går jättelätt
Även glidpinnarna,
Nya skivor f+b (volvos)byttes 2025
Endast Vid långkörning, vid svag inbromsning
Då låter bromsarna, ett visslande ljud
låter som frikionsljud, som att beläggen är för hårda emot bromsskivan??
Nån som har råkat ut för samma???
bromsoks kolvarna går jättelätt
Även glidpinnarna,
Nya skivor f+b (volvos)byttes 2025
Endast Vid långkörning, vid svag inbromsning
Då låter bromsarna, ett visslande ljud
låter som frikionsljud, som att beläggen är för hårda emot bromsskivan??
Nån som har råkat ut för samma???
- By Wilmer06