Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

#1630643
Hej
IMG_20260623_204410.jpg
IMG_20260623_204410.jpg (5.65 MiB) Visad 178 gånger
Jo jag har satt in en baslåda i min jänkare.
Som är en sedanmodell.
Jag har vänt högtalaren både mot ryggstödet och bakåt.
Men får ingen bra bas i bilen.
Däremot om jag öppnar bagagen, får jag bättre bas i bilen.
Är den för tät in i cupen ?
Tacksam för tipps
Start/stopbatteri

Hej ! Har kört ett tag nu med delen fr&arin[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl […]

Som redan nämnt, Ozonmaskin. Ring rekondfirmo[…]

Plåten i ryggstödet är ju inte t&a[…]