- Igår, 20:43
#1630578
Hej!
Har precis köpt en v60cc 2017
Har kopplat upp mig till VoC, prenumeration ligger kvar sen tidigare ägare till december.
VoC i appen funkar dock bara inom Bluetooth-räckvidd verkar det som, simkort-sloten i bilen är tom. Behöver man eget simkort för att köra VoC över nätet? Eller har jag blivit körd av 3g-nedläggning?
Mvh
Har precis köpt en v60cc 2017
Har kopplat upp mig till VoC, prenumeration ligger kvar sen tidigare ägare till december.
VoC i appen funkar dock bara inom Bluetooth-räckvidd verkar det som, simkort-sloten i bilen är tom. Behöver man eget simkort för att köra VoC över nätet? Eller har jag blivit körd av 3g-nedläggning?
Mvh
- By dieselputte