- Idag, 17:08
#1630538
Som rubriken säger, innertaket i den främre taksektionen har släppt på ena sidan. Jag tänker att det borde gå att limma fast det på ungefär samma sätt som det en gång limmats fast när bilen byggdes.
Jag har försökt få reda på vilket lim som använts (eller om det fästs bättre på nåt annat sätt) hos Bilia och Volvo Cars utan nån framgång. Det ÄR ju en lite udda fråga, jag fattar det, men ändå...
Så, är det någon som kan komma med nåt bra tips, om inte annat vart jag kan vända mig för att få hjälp?
Jag har försökt få reda på vilket lim som använts (eller om det fästs bättre på nåt annat sätt) hos Bilia och Volvo Cars utan nån framgång. Det ÄR ju en lite udda fråga, jag fattar det, men ändå...
Så, är det någon som kan komma med nåt bra tips, om inte annat vart jag kan vända mig för att få hjälp?
- By kvillebäck