- Idag, 17:33
#1630541
Hej, behövde byra packbox till kamaxeldrwv, och skulle byta kamrem.
Men när jag spänner remmen först max medurs sen tillbaka till kallt läge, och drar runt motorn två varv så är sånnarens.... arm längst till höger och kamremen är slak mellan vevhjul och insugskam. Så pass lös att jag kan lätt lägga av den från löphjulet... dett händer efter flera försök. Vad är det jag gör fel???
Men när jag spänner remmen först max medurs sen tillbaka till kallt läge, och drar runt motorn två varv så är sånnarens.... arm längst till höger och kamremen är slak mellan vevhjul och insugskam. Så pass lös att jag kan lätt lägga av den från löphjulet... dett händer efter flera försök. Vad är det jag gör fel???
- By cryssarn