Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

#1630495
UnleashFusion skrev: Idag, 15:57
SvenskTiger skrev: Idag, 13:32
UnleashFusion skrev:
låter ju riktigt bra där, 5 eller 6liter "om du vill vara på säkraste sidan". sen om du har bilen kvar efter 6000-8000mil kanske du spolar igen. hur som haver kommer priset iallafall inte vara lika dyrt som bilias brutala summa 😅
Perfekt!
räcker det med dessa packningar?

Blir bra detta, Bilia är riktig brutala!
prova tex. trodo.se och sen skriv in regnummer eller artikelnummer som du fick från bilia och kolla hur mycket pengar det kan skilja.(på packningarna) (tycker ibland att vparts är också "dyra" när det kommer till packningar etc. (inte nog med att frakten är minst 69kr+ och blir det typ 5kg eller något så ökas deras fraktkostnad till 129-150kr.. om packningar inte finns hos trodo.se så kör på vparts då.
Jag checkade på Trodo dem verkar inte ha något alls så blir nog Vparts. Är det något mer man behöver beställa utöver det jag redan listade?
#1630507
SvenskTiger skrev: Idag, 16:55
UnleashFusion skrev: Idag, 15:57
SvenskTiger skrev: Idag, 13:32

Perfekt!
räcker det med dessa packningar?

Blir bra detta, Bilia är riktig brutala!
prova tex. trodo.se och sen skriv in regnummer eller artikelnummer som du fick från bilia och kolla hur mycket pengar det kan skilja.(på packningarna) (tycker ibland att vparts är också "dyra" när det kommer till packningar etc. (inte nog med att frakten är minst 69kr+ och blir det typ 5kg eller något så ökas deras fraktkostnad till 129-150kr.. om packningar inte finns hos trodo.se så kör på vparts då.
Jag checkade på Trodo dem verkar inte ha något alls så blir nog Vparts. Är det något mer man behöver beställa utöver det jag redan listade?
Tror inte det, kollar jag även bilias' offert(så har du redan klickat dit det som behövs), när det kommer till material(förutom oljan(då verkstad du anlitar fixar). Ifall du behöver annat utöver packningar är nog din fråga ifall du tänkt "byta" annat till bilen.

Hej, Har rengjort gasspjället på min C[…]

Testade du en ny spak eller en annan begagnad?

Perfekt! räcker det med dessa packni[…]

Hur laddar ni?

Ett rykte helt utan konkreta fall alltså? Ne[…]