- Idag, 16:55
#1630495
UnleashFusion skrev: ↑Idag, 15:57Jag checkade på Trodo dem verkar inte ha något alls så blir nog Vparts. Är det något mer man behöver beställa utöver det jag redan listade?SvenskTiger skrev: ↑Idag, 13:32prova tex. trodo.se och sen skriv in regnummer eller artikelnummer som du fick från bilia och kolla hur mycket pengar det kan skilja.(på packningarna) (tycker ibland att vparts är också "dyra" när det kommer till packningar etc. (inte nog med att frakten är minst 69kr+ och blir det typ 5kg eller något så ökas deras fraktkostnad till 129-150kr.. om packningar inte finns hos trodo.se så kör på vparts då.UnleashFusion skrev:Perfekt!
låter ju riktigt bra där, 5 eller 6liter "om du vill vara på säkraste sidan". sen om du har bilen kvar efter 6000-8000mil kanske du spolar igen. hur som haver kommer priset iallafall inte vara lika dyrt som bilias brutala summa
räcker det med dessa packningar?
Blir bra detta, Bilia är riktig brutala!

- By Andersxc60c70