Moderator: Moderatorer

#1630323
Inventerat lagret inför första semesterveckan som börjar då jag ska ge mig på lite arbete med länkarmar, inre styrleder och bromsok plus lite ytskiktsrenovering på bakskärmen.

Tror inte framskärmen går att rädda med blåser på med blästerpistolen så får jag se vad som blir kvar...

Angreppet ovanför framrutan kan bli lite svårt så jag ska konsultera en bekant som är proffs i bilmålarbranchen om tips och råd.
IMG20260504084029.jpg
IMG20260504084029.jpg (15.67 KiB) Visad 3934 gånger
IMG20260504084036.jpg
IMG20260504084036.jpg (53.05 KiB) Visad 3934 gånger
IMG20260504084042.jpg
IMG20260504084042.jpg (40.96 KiB) Visad 3934 gånger
#1630349
Här har rails-fötterna fått ny silikontätning mot taket.
Gummipackningarna funkade säkert fint när de var nya men det var ju ett tag sen :-)
Bilagor
20260621_095525.jpg
20260621_095525.jpg (130.01 KiB) Visad 2808 gånger
#1630360
Städat och tankat bilen och packat husvagnen.
Imorgon bär det av norrut, inte så mycket mer bestämt. :-)
Ostadigare väder väntar norrut än vad det är/ska bli här i söder, dock inte mig emot. 8-)
#1630411
Oljepåfyllning i växellådan, det gick faktiskt i nån matsked.. :-)
20260623_085257.jpg
20260623_085257.jpg (176.61 KiB) Visad 941 gånger
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104

Nä men den är bortkapad. Jag har blandat[…]

Nu har jag fått tag på en verksta[…]

Hybridsystemfel

Inte försäkrad hos volvia?

Såg coolt ut på parkeringen först[…]