- För 55 minuter sedan.
#1630444
Annan fråga om parkeringsbromsen. Tyckte mig höra ett "tjut" från när parkeringsbromsen lades an på bilen idag, kan berott på värmen men man lyssnar ju när man börjar misstänka ett oljud. Detta kom i slutet av tiden parkeringsbromsen ansätts
Kör: XC60 D4 Polestar Summum -14 viewtopic.php?f=51&t=153715
Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393
Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406
Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393
Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406
Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
- By UnleashFusion