Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av larsakel1
Hej, jag har en v60 t6 recharge 2024. Har stora problem med att hitta ställen att lägga saker, typ solglasögon, mobil och andra prylar. Speciellt då man sitter 2 personer. Lyfter man på locket i konsolen så är den så grund att ingenting ryms. Hur har ni löst det? Hade en hyrbil förra veckan, mildhybrid, där såg lösningarna helt annorlunda ut. Stort utrymme i mittkonsolen, laddplatta för mobil.
Mvh Lars-Åke
av UnleashFusion
larsakel1 skrev: Idag, 08:12 Hej, jag har en v60 t6 recharge 2024. Har stora problem med att hitta ställen att lägga saker, typ solglasögon, mobil och andra prylar. Speciellt då man sitter 2 personer. Lyfter man på locket i konsolen så är den så grund att ingenting ryms. Hur har ni löst det? Hade en hyrbil förra veckan, mildhybrid, där såg lösningarna helt annorlunda ut. Stort utrymme i mittkonsolen, laddplatta för mobil.
Mvh Lars-Åke
solglasögonhållare, https://www2.bilia.se/biltillbehor/styl ... _31403479/ och hur det kan se ut beroende på färgen du tänkt välja som cover viewtopic.php?t=147076
Utrymme kupe'

Hej, jag har en v60 t6 recharge 2024. Har stora […]

Kompatibla larmsirener?

HEJ! Min larmsiren har lagt av, dåligt kret[…]

Förmodligen larmsiren. Byte hos bilia tot. 53[…]

Trippmätare i förardisplayen

@RonnieLkpg Hej! Tack för tipset! Jag har ko[…]