- Igår, 19:31
Standardfel, jag vet, men jag börjar få slut på alternativ. Skulle starta upp V70an efter vintersömnen och upptäckte att batterierna i båda fjärrarna var slut. Efter batteribyte var centrallåset först tveksamt men till slut gick det att öppna alla dörrar - men inte bagageluckan. Det rör sig i luckan när jag trycker på fjärren så servot verkar fungera, men handtaget rör sig och fjädrar utan att låset släpper. Ska testa norsk reset, smörja, trycka luckan inåt samtidigt som jag drar i handtaget, lossa högtalarpanelen höger bak och kolla kablarna, men känner mig tveksam till om det kommer att lösa situationen. Gissar att jag får bända bort innerpanelen, lite sorgligt när jag bytte fästen/clips mha ombyggnadssats förra året, men men... Jag har en modell som varken har lås på utsidan av luckan eller handtag på insidan.
- Någon som har tips på vad testa mer?
- Hur lossar jag panelen från insidan med låst lucka utan att bryta sönder precis allt?
Gäller en V70 2.4T -00 med gamla karossen
- Någon som har tips på vad testa mer?
- Hur lossar jag panelen från insidan med låst lucka utan att bryta sönder precis allt?
Gäller en V70 2.4T -00 med gamla karossen
V70 2.4T -00 gamla karossen men tillv 9906 (dvs efter v20-99) B5244T AW50-42 4-stegs automat adaptiv
945 GL -93 B230FD 116 hkr M47 5vxl Manuell
945 GL -93 B230FD 116 hkr M47 5vxl Manuell
- By bronze