Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ersj
360 kameran funkar inte för mig samtidigt. I det stora hela är jag nöjd med uppdateringen. Men systemet upplevs ibland väldigt segt och mitt blinkersljud synkar inte alltid med ljuset. Det gjorde det alltid innan.
av jesperk
Jag hade också det där med blinkersen, dock bara vid blink till vänster. Efter några dagar så funkade det normalt igen.
av MickeL62
Vet inte om jag inbillar mig, men efter att ha lyssnat lite via Tidal kan jag nog instämma i att ljudet blivit bättre med 5.0.5.
av ThorHammer
Glömde i tidigare inlägg nämna att i nya UX kan man bocka i ljudvarning för fartkamera som varit djupt saknat sen jag hade sensus. Någon som testat om det funkar?
av Edwe
ThorHammer skrev:Glömde i tidigare inlägg nämna att i nya UX kan man bocka i ljudvarning för fartkamera som varit djupt saknat sen jag hade sensus. Någon som testat om det funkar?
Var hittade du den inställningen ThorHammer?
av Wakki
ThorHammer skrev: Igår, 23:44 Glömde i tidigare inlägg nämna att i nya UX kan man bocka i ljudvarning för fartkamera som varit djupt saknat sen jag hade sensus. Någon som testat om det funkar?
Jag har använt den nu i över en månad. Funkade bra varje gång, dock redan blivit irriterad på ljudet. Dels låter den som en vanlig felmeddelande så man undrar vad som är fel tills man förstår att det är fartkamera varning dels för att jag kan se skyltar och kameror själv. Men den funkar iaf
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
Knackande ljud XC90 D5 2016

Balansaxeln? (gissning)

Volvo car UX

Glömde i tidigare inlägg nämna at[…]

Hej Misstänker att jag också har en d&a[…]

Har inga bilder, men beställde 4st mustycken […]