Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Idag skrev jag kontrakt på en "ny" (läs begagnad) bil. En XC40 T4 AWD Incription från 2022. En av få T4 av den årsmodellen, men en B4 eller T4 spelar mig inte någon roll, jag kör ju ändå mest på landet där en effektivare Start/Stop varken gör till eller från i det stora hela (vi har ett trafikljus i hela kommunen:-)).

Thunder Grey lack, Amber skinnklädsel med off-black inredning och 21" fälgar som jag inte vet vad dom heter, dom beskriv som "21" 5-Triple Open Spoke Black Diamond Cut".

Skall bli riktigt trevligt att mysa runt i den här i sommar, leverans om ett par veckor.

Sneak peek bilder från hallen...
framskärm.jpg
framskärm.jpg (1.13 MiB) Visad 590 gånger

inne.jpg
inne.jpg (1.21 MiB) Visad 590 gånger
Senast redigerad av 1 MartinS, redigerad totalt 0 gånger.
UnleashFusion skrev:
MartinS skrev: Igår, 18:35
Spännande och bra färg-kombo! Amber-skinn är riktigt trevlig. (jag är dock mer förälskad i den bruna-skinn) men amber är definitivt 2a :'D
Interiör/färg var definitivt ett plus för just denna bilen, kontrasten ljust/mörkt faller mig verkligen i smaken. Finns det bruna skinnet till XC40, jag har inte sett en brun skinnklädsel i någon under den tid jag skannat begagnatmarknaden (har bara kikat på årsmodell 21-23 dock).

Jag tvättar extremt! sällan. Aldrig i ma[…]

Spännande och bra färg-kombo! Amb[…]

Volvo car UX

Fick min uppdatering igår. Vad jag inte […]

Så jag kollade kablaget och hittade ett kabe[…]