Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej!
Då var det min tur. Höger positionsljus bak och ljuset i bagageluckan slocknar efter några sekunder efter jag har startat bilen.
Jag har kopplat ur ljuset i bagageluckan. Positionsljuset slocknar ändå efter några sekunder.
Om jag förstått tråden rätt så är slutsatsen därmed att positionsljuset är trasigt, eller?
Går det att få klarhet i om lampan i bagageluckan fungerar eller är trasigt?
Finns det något alternativ till bilia som kan laga detta, möjligen lite billigare?
Obrevis skrev: Idag, 10:11 Hej!
Då var det min tur. Höger positionsljus bak och ljuset i bagageluckan slocknar efter några sekunder efter jag har startat bilen.
Jag har kopplat ur ljuset i bagageluckan. Positionsljuset slocknar ändå efter några sekunder.
Om jag förstått tråden rätt så är slutsatsen därmed att positionsljuset är trasigt, eller?
Går det att få klarhet i om lampan i bagageluckan fungerar eller är trasigt?
Finns det något alternativ till bilia som kan laga detta, möjligen lite billigare?
Standard fel tyvärr.. och nej kan inte tänka mig att Bilia kommer fixa det, förutom att man byter lampan(enheten).
här har vi någon som gett sig på: viewtopic.php?f=79&t=149013&p=1573573#p1573573(scrolla ner)
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
Kopplingen tar högt upp.

Har en citroen c5 2004 kopplingen där tar h&o[…]

Lite sent svar nu, men jag tror inte på att […]

Bromsar på S60

Att klossarna bak tar slut vid ganske tidiga milta[…]

Hej! Då var det min tur. Höger posit[…]