Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av XC60Recharge
Det finns inställningar i min XC60 med Google där man kan välja så ljudet är för förare,framsäte,baksätet,o studior med olika ljudbilder det fungerar jättebra.
av HeavyMetal
XC60Recharge skrev: Igår, 07:02 Det finns inställningar i min XC60 med Google där man kan välja så ljudet är för förare,framsäte,baksätet,o studior med olika ljudbilder det fungerar jättebra.
Jag föredrar en riktig fader/balans så man kan styra ljudet mer exakt + en equalizer som finns i gamla sensus systemet.
av HeavyMetal
Ikke skrev: Igår, 15:04 Det finns ju equalizer i nya ux
Det var ju positivt iallafall. Hur många band har den equalizern? Den i Sensus och i Polestar 2 har 9-bands equalizer.
av Wakki
HeavyMetal skrev: Igår, 14:50
XC60Recharge skrev: Igår, 07:02 Det finns inställningar i min XC60 med Google där man kan välja så ljudet är för förare,framsäte,baksätet,o studior med olika ljudbilder det fungerar jättebra.
Jag föredrar en riktig fader/balans så man kan styra ljudet mer exakt + en equalizer som finns i gamla sensus systemet.
Hur brukar du göra inställningen med balans och fader, intresserad för jag försöker optimera ljudupplevelser men aldrig tänkt att justering med balans och fader hjälper.
av Edwe
För att mittpunkten av ljudet ska vara på föraren. Inte mitt i bilen
av Edwe
Uppgraderade igår och stör mig på att kartan, som är väldigt ljus, alltid är på i mittkonsolen. Rätt onödigt eftersom man har den i displayen.
Nån som har något bra tips förutom att starta nån annan app som tar upp hela displayen (som försvinner så fort man trycker på hem knappen)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Törs jag gissa att den hamnar i ett prisl&aum[…]

Backljus

https://www.youtube.com/watch?v=I21hGe0BLoM samt […]

Felkod ecm-2520

ja, om det är skit i tanken. Filtret ä[…]

Köpa en tidig XC90?