Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

valln skrev:Funderade du också på en Subaru Solterra?
Hur gick valet däremellan?
Nej, för långt till service.
Micce1980 skrev:Skojsigt

Några tillbehör som skall på eller är det bara att hålla den fin?
Skyddsfolie där man tar sig in i bilen, insida tröskeln. Även bak vid inlastning i bagaget. Eventuellt byta ut reklamlisten under nummerskylten. :-D ;-) Här har dom varit så kreativa att man även satt en under framskylten!
Bilen har inte någon frunk, men ska se om man göra något så att jag kan ha hjälp/nödstarten där.
Men än så har jag inga andra planer, kommer nog. Så skönt att det är MIN bil!!
@EbbevonVolvo, Ja, äntligen reglisten ;-)

Skyddsfilm där är bra, haft min från biltema sedan 6år, sitter lika bra idag, samma med den ovanför vindrutan
Lite trångt men jag ska inte klaga. :-)
IMG_2066.jpeg
IMG_2066.jpeg (2.87 MiB) Visad 773 gånger
Nu har bilen börjat rulla i sin vardagliga användning. Stolarna är verkligen sköna, passar mig perfekt. Har gjort första tvätten och det är inget som "sticker ut" och gör att borste eller svamp hugger tag. Lättvättad då bilen är något lägre än förra bilen. Jag behöver inte längre någon pall för att nå hela taket. Visst har jag upptäckt några saker som är sämre än förra bilen, men även bättre. Återkommer till det senare. Nu försöker jag framför allt lära mig att inte starta torkarna varje gång jag ska lägga i drive, reverse eller park. :-)
IMG_2215.JPG
IMG_2215.JPG (4.29 MiB) Visad 67 gånger
IMG_2218.JPG
IMG_2218.JPG (5.66 MiB) Visad 67 gånger
IMG_2226r.jpg
IMG_2226r.jpg (3.08 MiB) Visad 67 gånger
IMG_2235r.jpg
IMG_2235r.jpg (3.1 MiB) Visad 67 gånger
Den blåa färgen innehåller mycket metallic, skiftar mot lila, grönt, turkos i solsken. Dåligt ljus så blir den nästan svart. Giller verkligen färgen och den trollar bort lite av dom onödigt stora blanksvarta skärmbreddarna.

Nu har bilen börjat rulla i sin vardagliga an[…]

https://youtube.com/shorts/pEjxtQsqqjI?is=eghLqGTZ[…]

Ser så här

Däckdimension

Ska du ha så mycket gummi som möjligt […]