Här diskuterar vi Polestars nuvarande och kommande bilmodeller

Moderator: Moderatorer

valln skrev:Läste på Facebook att erbjudandet skulle gå ut i dag, men vet ej sanningshalten..
Tills nästa gång man har för många bilar ;) När man gör så här så sätter man ribban lägre, det kommer inte komma några kunder till det gamla priset längre. Men det kan vara så att man nästa gång riktar ett företagserbjudande istället.
Intressant att det gick att skruva upp miltalet, 1500 mil har man snart lagt bakom sig.
Sen blev det något billigare med 48 månader där jag annars tycker man mest man hör talas om 36.

För min del landade jag på 8687:-/månad för 3500 mil/år (totalt 14K mil för 4 år) vilket är räknat på en AWD för att få dragvikten för husvagnen, ska dock inte haka på det för jag tycker det blir en allt för hög kostnad för att kunna frakta bakdelen från A till B...

... och vem vet vad det kommer klagas på för onödigt slitage efter 14K mil vid återlämningen?
Som nyligen inhoppad i en 4a kan jag flika in med lite.

Det finns ingen yttertempmätare. Eller ja, det finns en mätare, men den visar helt fel. Lösningen verkar bli koppling till vädertjänst=helt obrukbart för att bilda en uppfattning om väglag.

Det är en liten bagage. Upplevs mindre än ps2.
Väldigt liten plats under golvet, där ps2 hade förhållandevis mkt plats.

Frunken är stor nog att rymma ett sexpack.

Skärmen är väldigt dålig på att känna av om man trycker eller drar. Välja en låt i spotify är en kamp.

Styrningen är död. Ps2 är som en e46 m3 jämförelsevis.

Timer för klimatisering är begränsat till 1 styck.

Sen finns det mkt positivt också, stor kupe, bra kamerasystem (inkl backspegel), riktigt bra och snabb värme, sköna säten (om än något smal sittdyna), bra ljus.

Men det är absolut saker som kan förbättras, förhoppningsvis är det nära förestående.

För 8-9k i månaden. Nja.

.. det finns en svart grej, typ som en dörr[…]

Du tolkar skrivningen på fel sätt. Gara[…]

Som nyligen inhoppad i en 4a kan jag flika in med […]

hej jag har en volvo V70N från 2002 som har […]