Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av drlecter
#1624735
Jo. Jag gjorde det flera gånger. När jag till slut ( tror jag) fick det rätt gick det ändå tungt att skruva i. Jäv#€@ klantigt.. Får se hur det går nästa gång det är dags för byte.. Jaja besiktning gick bra iallafall. Det var ingen ordinarie personal från byn, utan inlånade från Rättvik tror jag han sa. "Ett fint exemplar" var kommentaren från gubben som besiktade. Inga anmärkningar

Skickat från min SM-F926B via Tapatalk

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Jag tänkte köpa ett helt avgasrörsk[…]

låter ju riktigt bra där, 5 elle[…]

Hej. Har liknande ljud på min xc90 2019. Hu[…]

Volvo car UX

Välj US engelska i Google-inställningarn[…]