Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Edwe
Jag rekommenderar er att kontakta dem på chatt och efterfråga samma info så kanske, kanske de till slut tröttnar och ber sina överordnade om ett RIKTIGT svar :)
Senast redigerad av 2 Edwe, redigerad totalt 0 gång.
av Wakki
Den kommer när den kommer, jag tror inte ett dugg på att de inte gör sitt bästa för att få ut den så fort som möjligt. Skulle vara najs redan 2025 som de skrivit men i denna bransch och en så stor uppdatering som ingen tillverkare någonsin gjort så är +/-2 månader ingenting tycker jag, är lojal och litar på att de gör sitt bästa. Varför så ivrig på ett tydligt svar, du begriper väl att saker kanske ligger högre upp än vad de kan ge dig svar. Du har ju fått svar, 2025 kommer den. Begriper du inte själv att du inte kommer få ett annat svar?
av Edwe
Så klart kommer den inte 2025.
I stället för att mörka kunde de ju varit transparenta och säga som det, troligen, är.
Tax: Vi har fått problem och för att säkra kvaliteten på produkten kommer den bli försenad, vi vet i dagsläget inte när den kommer släppas.

Eller skriva på sin websida "den kommer när den kommer". Inte 2025
av Wakki
Jag tror inte att de mörkar någonting med flit. Blir den officiellt försenad tänker jag att de säger det, de har ju fortfarande tid att meddela det med. Så "den kommer när den kommer" menar jag inte att de inte ska vara transparenta. Tycker inte heller det låter troligt att de hinner skicka ut uppdateringen men vi bara spekulerar, de gör nog sitt bästa och även om det är lite kvar till årskiftet så är det ju trots allt fortfarande 2025.
av Edwe
Inte säker på om du riktigt hängt med här, för de har tagit ner mängder av officiella siter i flera länder som handlar om denna uppdatering, utan någon som helst förklaring...
Jag kallar det mörka du får kalla det vad du vill :)
av Edwe
Jag är villig att slå vad om att vi inte kommer få en uppdatering inom 21 dagar!
Jag tror inte heller vi kommer få info, inom 21 dagar, om att den inte kommer :-)
Yup så klart killgissning eftersom ingen vet och Volvo inte berättar :-D
OBD-uttag

IMG_2275.jpeg Nåjå jag skäms li[…]

Fick ändra mitt inlägg. Länken till[…]

Volvo car UX

Jag är villig att slå vad om att vi int[…]

Ja det är en B4 diesel (logiken varför d[…]