Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
De är bra då blir det billigt , får en liten billig sak på morgonen och får vänta till em för julklapparna,Ja vet jag är själv född den 21 dec inge kul för mig när man va barn, 8)
av NCR
Janne3 skrev:De är bra då blir det billigt , får en liten billig sak på morgonen och får vänta till em för julklapparna,Ja vet jag är själv född den 21 dec inge kul för mig när man va barn, 8)
Du och min svåger då med andra ord, han fyllde 50 nu så det blev en dubbel chock, först det och sen kom hela hatade släkten för att härja över julen. :lol:
Användarvisningsbild
av Janne3
Nu sitter man här på jobbet igen och drar in storkovan (skönt) medan dom flästa :-/O/ upp sina, och så mår man bra i morgon också (S)
Användarvisningsbild
av Nexus
Janne3 skrev:Nu sitter man här på jobbet igen och drar in storkovan (skönt) medan dom flästa :-/O/ upp sina, och så mår man bra i morgon också (S)
får man fråga med vad eller var du jobbar??
Jag ska gå upp tidigt imorgon och ge igen på grannarna :lol: :lol:
Här är man nyckter och städad :)
Användarvisningsbild
av Janne3
På ett pappersbruk som gör värdens starkaste kraftpapper .(Går att lasa i Ginnes rekord bok)där jobbar jag som underhålls coordinator,

Påtal om någe annat Grammse så beställde jag en robotmotor axel 2 fån ljust eskilstuna den 23/12 den fick åka taxi hit upp
Användarvisningsbild
av Brainy
Janne3 skrev:På ett pappersbruk som gör värdens starkaste kraftpapper .(Går att lasa i Ginnes rekord bok)där jobbar jag som underhålls coordinator,

Påtal om någe annat Grammse så beställde jag en robotmotor axel 2 fån ljust eskilstuna den 23/12 den fick åka taxi hit upp
Jag jobbade mitt sista skift igår, nu är det no more 6-skift :)
Men visst är det roligt att jobba nyår och tjäna sisådär 8kr/min :P

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Nexus
["Janne3"]
Trevligt trevligt :) ja vi har ju en del i den här gammla industri staden :D

Är det inte på V50 som EVAP-ventil och […]

Vilken storlek ska det va på bromsskivor fra[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&[…]

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]