Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Wakki
Såg ett meddelande av någon som chattat med BOT:en på Volvo i USA tror jag. Den sa att den blivit uppskjuten till februari 2026, för att "säkra kvaliteten" när den släpps
av EeyUp
Dem är ju riktigt klappkass om dem släpper en nyhet och inte ens vet om det kommer fungera med hårdvaran som finns i den gamla bilarna. Var väl ingen som hade trott dem skulle uppdatera ens om dem inte sagt det själv.
av Desmodue
Desmodue skrev: ons 05 nov 2025, 10:04
hellosailor skrev: tis 04 nov 2025, 17:56 Ni tror inte det blir ännu segare eller buggigare med nya??
Risken är ju ganska stor. Jag är rätt trött på det nurvarande.
Ja fy för den lede. Talar min in en adress så hinner man ju komma några kilometer åt fel håll innan rutten har kommit upp.
av Edwe
Jag börjar tvivla på om de klarar få till det nya UX'et på Intel Atom plattformen... :bored:
av Wakki
Edwe skrev: Idag, 06:39 Jag börjar tvivla på om de klarar få till det nya UX'et på Intel Atom plattformen... :bored:
Jag med... Har aldrig haft problem med AAOS hittills. Givetvis behövt starta om infotainment några gånger när ljudet och blinkers försvinner men på 1 år har jag gjort det inte mer än 10 gånger så det är win för mig tycker jag. Känner av någon konstig anledning att det nya UXet kan bli tvärtom, problem hela tiden.

Jag kommer undvika uppdatera så länge det går (om den ens kommer). Men jag tänker ändå att det har varit så struligt i flera år runt om i världen med AAOS så en uppdatering som denna bör nog fixa en hel del saker? Om inte så tror jag tyvärr att DET blir droppen med Volvo. En så najs jävla bil blir skräp på grund av infotainment systemet, väldigt synd
Stängning av 3G och 2G. VOC?

Om det nu är så att vissa bilar (inklus[…]

Stefans 968

Kontaktade RevTech Nordics nu så dom få[…]

Installerade en elstol förarsida i en V60 201[…]

Volvo car UX

Jag börjar tvivla på om de klarar f&a[…]