...

Moderator: Moderatorer

Vid ”köbildning” så får man köra om på insidan. Jag har också börjat glida förbi på insidan, mycket försiktigt! :x
EbbevonVolvo skrev:Vid ”köbildning” så får man köra om på insidan. Jag har också börjat glida förbi på insidan, mycket försiktigt! :x
Det gör jag också. Det är inte rimligt att en hel högerfil ska vara tom för att det åker en Auris i 80km/h i mittfilen där det är 100km/h. Och jag VET att det är olagligt men jag tycker inte att jag gör det stora felet.
Lövet skrev:
EbbevonVolvo skrev:Vid ”köbildning” så får man köra om på insidan. Jag har också börjat glida förbi på insidan, mycket försiktigt! :x
Det gör jag också. Det är inte rimligt att en hel högerfil ska vara tom för att det åker en Auris i 80km/h i mittfilen där det är 100km/h. Och jag VET att det är olagligt men jag tycker inte att jag gör det stora felet.
Nä man får inte det. Men man får inte heller åka slalom mellan filerna. Jag tycker man får bättre flyt i trafiken med att glida förbi på insidan. Hoppas farbror blå ser på samma vis…
  • 1
  • 551
  • 552
  • 553
  • 554
  • 555

Vid ”köbildning” så f&ari[…]

Klonkande ljud vid rattutslag

Har nu bytt till vinterhjul. Kunde inte se nå[…]

Hej Vi har hittat en låda I svärfars g[…]

Långsam laddning XC90 T8

Steg 1 som jag skulle prova: En helt annan laddbox[…]