Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Håller på och kikar på en V60 2023 hos en ÅF och där jag ser att emblemen för VOLVO-bokstäverna, modell- och motorversionen samt Recharge är bortplockade. Cleant jovisst men men.

Klassas detta som standardutrustning som egentligen ska finnas på en bil eller finns det fortfarande som tillval vid nybeställning sv ny bil att välja bort emblem?
Kluster skrev: Idag, 09:10 Håller på och kikar på en V60 2023 hos en ÅF och där jag ser att emblemen för VOLVO-bokstäverna, modell- och motorversionen samt Recharge är bortplockade. Cleant jovisst men men.

Klassas detta som standardutrustning som egentligen ska finnas på en bil eller finns det fortfarande som tillval vid nybeställning sv ny bil att välja bort emblem?
förr kunde man vid nybil välja att ta bort emblem men VOLVO var kvar, så med andra ord tog första ägaren eller ägaren efter, eller hur många ägare som stått på bilen. manuellt tagit bort bokstäverna.

Ok då var det inte rattknuten.. en annan v[…]

Hejsan . Jag såg att min flexslang gåt[…]

Styrassistans varnar inte?

Nej. Men gjorde man många små snabba r[…]

Elbilar har det mycket lättare, räcker […]