Moderator: Moderatorer

Erik Å skrev:Jag får sluta gnälla att 80-talet var så mycket bättre, nu finns det faktiskt nyproducerad musik som låter nästan som förr
Det fanns en tid närThe Beatles fortfarande turnerade och Rolling Stones skrämde livet ur alla över 40...... Då fanns det massor av svenska pop band som turnerade runt (även på landsbygden....... )1966 slutade Beatles tunera, 1967 började Hep Stars sjunga på svenska. Då såg framtiden mörk ut. Men 1969 ljusnande det igen, då kom Creedence Clearwater Revival in i mitt liv och livet lekte igen. Sedan kom en massa annat emellan, arbete, familj och annat. Alla dom gamla banden försvann och är numera borta även om en hel del av medlemmarna finns kvar. Endast Rolling Stones tunerar "som vanligt" om än decimerade.... Men dom håller igång.
Temperaturen har sjunkit under 10°C nu så idag körde jag värmaren första gången för säsongen, den värmer fortfarande. Kopplade på laddaren också över natten, egentligen ingen anledning att tro att det behövs men varför inte. :-)
Den här tempen är inte bra. Sprayade bakluckan med high-build primer och det fick rinningar för det torkar så sakta då det är kallt, jag måste lacka/sprutmåla med dörren öppen (har ju inget målningsbås med fläkt och filter) så när det inte är sommar så blir det jobbigt.

Jag funderar om man skulle köpa en eller två infravärmare som denna och använda för att torka lacken då det är kallt

https://www.biltema.fi/sv-fi/bygg/el/in ... 2000023281
@batmac, Bara bra, man kan ju egentligen ladda hur ofta som helst :) Egentligen laddar väl inte bilen upp batteriet helt, någonsin? XC60:n har stått i snart 3 veckor så igår fick den två rundor med ctek free. Hojarna kunde jag koppla in på ctek mxs 5.0 i några timmar iaf men de kommer iof att användas i veckan :)
Idag toppade jag upp med lite olja. Fick meddelande om låg oljenivå, men tycker inte den var speciellt låg på stickan. Men den fick sig en liten slurk iallafall och den har inte klagat sen dess, så den kanske låg där kring gränsen. Ska iaf byta olja vilken vecka som helst, väntar bara in nya bilen först så ska XC70 både få service, besiktning, omläggning till vinterdäck och ny låskista sen.
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57

Har aldrig hört att man drar självrisk p[…]

Borra och gänga i insatsgängor, kommer b[…]

Alla former av ljuskällor bränns ut med […]

Felkoder missfire

Hej. V70 2,5ft -10 Skippade byta tändstift […]