- Igår, 13:08
#1617340
Âr det någon som nått fram i motsvarande situation med skruvat.se ? Småpengar men detta är en principsak och jag blir provocerad av att bli så dåligt bemött.
Beställde 2 torkararmar till strålkastarna till Volvo 850 med två olika artikelnummer (eftersom de inte är lika på höger/ vänster sida) men på norska hemsidan till Skruvat stod det fel i texten "Viskerarm venstre /høyre". Den anställda som har plockat varorna har sannolikt tänkt att det är samma till vänster och höger och tog därför två av samma från hyllan.
Jag påpekar detta till Skruvat och de erbjuder då fri retur. När jag då påpekar att då måste jag betala 100 kr i frakt för att beställa en ny så påstår de att det är mitt fel då de hävdar att ha skickat riktiga varor. Jag skickar foto av de nya identiska torkararmarna men får inget vettigt svar. Ja, det är 100 kr men det är provocerande att ha så dåligt kundbemötande. På V-parts får man en bonus chokladbit i paketet. Hos skruvat får man fel varor och en otrevlig kundtjänst. Finns det något telefonnummer utöver "goddag yxskaft" kundtjänsten?
Beställde 2 torkararmar till strålkastarna till Volvo 850 med två olika artikelnummer (eftersom de inte är lika på höger/ vänster sida) men på norska hemsidan till Skruvat stod det fel i texten "Viskerarm venstre /høyre". Den anställda som har plockat varorna har sannolikt tänkt att det är samma till vänster och höger och tog därför två av samma från hyllan.
Jag påpekar detta till Skruvat och de erbjuder då fri retur. När jag då påpekar att då måste jag betala 100 kr i frakt för att beställa en ny så påstår de att det är mitt fel då de hävdar att ha skickat riktiga varor. Jag skickar foto av de nya identiska torkararmarna men får inget vettigt svar. Ja, det är 100 kr men det är provocerande att ha så dåligt kundbemötande. På V-parts får man en bonus chokladbit i paketet. Hos skruvat får man fel varor och en otrevlig kundtjänst. Finns det något telefonnummer utöver "goddag yxskaft" kundtjänsten?