Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

IMG_9189.JPG
IMG_9189.JPG (161.31 KiB) Visad 750 gånger

Fick detta på mailen idag. Blev lite förvånad då jag trodde bilen skulle tillverkas förra veckan, och min handlare sa att den förväntades lämna fabriken imorgon. Men efter lite googlande så inser jag att jag har lite skev bild av hur lång tid tillverkningen av en bil tar så tidsplanen håller nog :-D

edit* Inser ju att det är jag som är sinnesslö, tillverkningsveckan var ju 34 och nu är det... 34!
grillchips skrev:(Tack för paketet!)
Det var så lite, du får slänga upp en bild i garagetråden om du till skillnad från mig får tummen ur :P

grillchips skrev:Kul! Det drar ihop sig! :-D
Javisst! Nu fick jag precis mail om att bilen är klar och ska fraktas till Sverige :-)

klar.JPG
klar.JPG (126.29 KiB) Visad 587 gånger
Woop woop

IMG_9725.jpeg
IMG_9725.jpeg (879.69 KiB) Visad 83 gånger

Tog längre tid än jag trodde för bilen att komma ombord på ett fraktfartyg. Trodde den skulle varit med det som anlände i fredags morse, men efter kontakt med säljare fick jag veta att den inte lämnat Tyskland förrän i förrgår.

Ursäkta alla inlägg utan egentligt innehåll, jag vet att jag är som ett barn som räknar ner till jul från typ april :-D
Rengör sensorer parkingshjälp

Japp, fick bytt en fram och en bak för n&arin[…]

Växellådsolja

Tja. Undrar vad som skiljer mellan aw-1 och aw-2 s[…]

Hej på er! Har haft problem med min volvo a[…]

Yttre dörrlister lossnat

Jo tänkte de om ingen vet av några andr[…]