- lör 29 dec 2007, 18:17
Jag var tvungen att skaffa nya framblinkers då vi tappade ena glaset när vi åkte hem efter julfirandet :???: Jag vet att det satt löst och fästet var trasigt...och en fruga som INTE kör lugnt hade lyckats köra så att det skakat loss på vägen mellan Gävle-Uppsala (hon var ut och vände några gånger på sidomarkeringen på motorvägen) :roll:
Det var inte frågan, men jag hade funderingar på att skaffa vita sidoblinkers samtidigt, men jag gjorde ingen beställning på det och tur var det. När jag kom ut idag och tittade så finns inga sidoblinkers på min bil :roll: Sitter det inte såna på V70 -98?
Jag har för mig att det ska göra det, men bilen är för er som inte vet en import USA och där jag trodde att de satt finns endast ett Volvo märke :roll:
Egentligen endast en liten fundering från min sida...
Det var inte frågan, men jag hade funderingar på att skaffa vita sidoblinkers samtidigt, men jag gjorde ingen beställning på det och tur var det. När jag kom ut idag och tittade så finns inga sidoblinkers på min bil :roll: Sitter det inte såna på V70 -98?
Jag har för mig att det ska göra det, men bilen är för er som inte vet en import USA och där jag trodde att de satt finns endast ett Volvo märke :roll:
Egentligen endast en liten fundering från min sida...