- fre 28 dec 2007, 12:40
Har dubbfria däck "Gislaved Eurofrost 3" (Amring sidoimporterar däck tillverkade i rumänien och påstår att de är lika bra som Softfrost) vilka jag inte ville ha då jag fick min nya bil för nån vecka sen, men då hade jag redan kört 2 mil på dem innan jag såg att det stod "eurofrost" istället för "softfrost" på dem. Ett samtal till min säljare (Kareby bil) visade sig vara till ingen nytta då både en av delägarna samt min säljare hänvisade mig direkt till Amring, Amring tyckte det var konstigt att Kareby bils slutkund skulle ringa dem då "det borde väl de som sålde bilen och däcken göra åt dig".
Jaja, köper ni bil på Kareby bil, tänk på att NI måste alltid kolla ALLT innan leverans. Tro inte att de själva skall bevaka din som kunds synvinkel.
(Egentligen får man ju skylla sig själv, de kan ju inte ens stava rätt på sin hemsida. De verkar inte tycka om vargar då de "Vargagar mellan 10-18")
Ehh...nu sladdade jag iväg lite här på mina rumänska däck....ursäkta. :)
Jaja, köper ni bil på Kareby bil, tänk på att NI måste alltid kolla ALLT innan leverans. Tro inte att de själva skall bevaka din som kunds synvinkel.
(Egentligen får man ju skylla sig själv, de kan ju inte ens stava rätt på sin hemsida. De verkar inte tycka om vargar då de "Vargagar mellan 10-18")
Ehh...nu sladdade jag iväg lite här på mina rumänska däck....ursäkta. :)
Mazda CX-5 Optimum -15
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky