Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kan inte skicka planerade rutter i Google maps från mobilen till bilen. Har suttit idag med Volvo-supporten och dom kunde inte hjälpa mig. Har Provat från iPad, iPhone och en Androidmobil, men inget fungerar. Vet inte riktigt hur jag ska felsöka. Bilen syns i Volvo Cars-appen och jag ser bilen i inställningarna, men den syns inte i dela-funktionen när jag försöker dela en destination. Infotainmentet är omstartat några gånger också. Någon som har någon ide om hur jag ska gå vidare. Gissar att det är en inställning som jag inte har fattat.
Har gjort det mesta flera gånger (omstart av iPad, iPhone, Androidtelefon, Infotainment bilen) utan att det fungerade. För någon timme sedan, så fungerade det helt plötsligt när jag startade om min iPhone och iPad. Ska bara kolla att det kom till bilen också. Det blir på onsdag i så fall. Ja, det verkar hända mycket med Google-bilar, omstarter m.m.. Det är ju lite skönt att fler får liknade fel (inte för att man önskar det) så att man kan få hjälp i forumet när Volvo "aldrig har hört talas om felet förut". Tack för hjälpen :-)
Reparera läckande AC

Kör med den billigaste bara. Båda m&au[…]

Här är ju justerbara IPD toe-rods.. :-)[…]

Bagageluckan på bilen har börjat kr&ari[…]

Oljeläckage S40 1.8F -08

En olycka kommer sällan ensam. Vid byte av ge[…]