- Idag, 01:34
#1613719
Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 beter sig som en sugis, WG klockans arm sitter fast med WGn men ändå uppnås inget laddtryck.
Koppla bort magnetventilen i hopp om att uppnå grundladdtryck men når inget övertryck varken med eller utan magnetventil inkopplad.
Med magnetventil finns inte någon felkod alls.
Turbon i sig är inte glappig eller slut, så varför bygger den inte upp något övertryck alls?
För utan magnetventil har den väl ett GLT som i vart fall leder till ett övertryck?
Behöver praktiska råd hur jag isolerar felet.
Koppla bort magnetventilen i hopp om att uppnå grundladdtryck men når inget övertryck varken med eller utan magnetventil inkopplad.
Med magnetventil finns inte någon felkod alls.
Turbon i sig är inte glappig eller slut, så varför bygger den inte upp något övertryck alls?
För utan magnetventil har den väl ett GLT som i vart fall leder till ett övertryck?
Behöver praktiska råd hur jag isolerar felet.