Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av batmac
Ja jag kommer ju iallafall ha ut pinnarna varje däckskifte så länge jag har bilen kvar iaf :-D Och jag kommer att köra mindre enpedalsläge kan jag tro.

I helgen blir det dock denna att frakta arslet i :-)
IMG_9189.JPG
IMG_9189.JPG (923.48 KiB) Visad 260 gånger
Så var den här sagan slut efter ca 18 månader och 4000mil. Bilen rullade iväg tidigare idag efter vad som får ses som en relativt smärtfri vända på Blocket. Efter allt som är fixat så tror och hoppas jag att nästa ägare kommer ha ett mer rofyllt ägande :-)

OBDMj6T.jpg
OBDMj6T.jpg (1.23 MiB) Visad 160 gånger
:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)
EbbevonVolvo skrev::-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)
ID7 gissar jag ;)
Ja det är väl ingen hemlighet att jag fallit pladask för den. Enda bilen av alla jag provkört som jag suttit riktigt bekvämt i. Möjligtvis id.4 gtx då med likadana stolar.

Det är mycket pengar dock, det blir privatleasing isf. Vi har veckan ut att klura på om vi ska haka på kampanjen som körs nu eller inte :)
Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtagbar även för dig eller fick det svida?
Har VW kommit ikapp med sin mjukvara? Den verkade ju vara under all kritik när ID3 släpptes men det var ju "längesen" nu. :-)
grillchips skrev:Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtagbar även för dig eller fick det svida?
Har VW kommit ikapp med sin mjukvara? Den verkade ju vara under all kritik när ID3 släpptes men det var ju "längesen" nu. :-)
Det fick svida, men jämfört med handlarnas bud på 150k var det ytterst godtagbart. Fick 215' för den så kunde lösa lånet rakt av iallafall.

Mjukvaran är helt OK skulle jag säga. Tycker fortfarande den är rörig och jag vet aldrig riktigt vart jag ska trycka för att hitta en inställning, finns på sjutton olika ställen. Men när man väl kör så är det för egen del främst carplay som används och klimat som ställs in ändå så. Finns åtminstone lite smidiga genvägar nu för att behålla kyla när man kliver ur bilen t.ex även om det max är 30 minuter. Saknar nice-to-have mediafunktioner som t.ex Netflix, youtube och webläsare. Appen har jag inte testat men den verkar ju lite sisådär.. Den har ju dock så mycket bättre förarstödsystem, lane assist och sånt där. Men ribban är förvisso inte så hög..
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

Andelen bilister som behöver dra ett skote[…]

Har nu under några laddningar märkt a[…]

Felkod P074468

Xc90 2013 automat. En bekant till mig har felkoden[…]

Om den är väldigt sönderrostad, kan[…]