Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kan jag byta plats på knapparna i mittkonsollen hur jag vill??
Givetvis med batteriet frånkopplat...

Har 4 st, DSTC, BLL, Speglar och backvarnare.
Tänkte sätta Speglar och backvarnare först sedan dom andra!
Användarvisningsbild
av retepnosslin
Klart! Funkade kanon, nästan lite för enkelt!
Användarvisningsbild
av Fraz
[quote="retepnosslin"]Klart! Funkade kanon, nästan lite för enkelt![/quote

Får man fråga varför?
/Fraz
Användarvisningsbild
av black
vet inte exakt varför "retepnosslin" byter plats på knapparna men... DSTC och BLL knappen använder man nästan aldrig och på en xc90 så sitter de längst till vänster(närmast föraren) men de andra PDC och speglar använder man rätt ofta...och de sitter i andra enden närmast pass. stolen...jag hade också velat ha de lite närmare ;)
av Marbas
Fraz skrev:
retepnosslin skrev:Klart! Funkade kanon, nästan lite för enkelt![/quote

Får man fråga varför?
/Fraz
Knapparnas funktion finns programmerad i själva knappen och inte i konsollen som knapparna sitter i. Därför kan man flytta runt knapparna hur man vill. Dock så är det idé att ta bort batteriet då systemet måste "fatta" att knapparna bytt plats.
Användarvisningsbild
av retepnosslin
vet inte exakt varför "retepnosslin" byter plats på knapparna men... DSTC och BLL knappen använder man nästan aldrig och på en xc90 så sitter de längst till vänster(närmast föraren) men de andra PDC och speglar använder man rätt ofta...och de sitter i andra enden närmast pass. stolen...jag hade också velat ha de lite närmare
Just därför!

Tips: Lyssnar man mkt på radio är Tu[…]

240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]