Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1608784
tack :-)

Ringde nyss och framförde synpunkter på RTTI,n och ja det hade väl lagt av för c:a 1- 1,5 månader sedan enligt kundmänniskan oklart när det skulle vara fixat, dock är min från 2015 men det skulle funka på den ändå även när 2g-3g läggs ner. Delar internet från telefonen i dagsläget.
#1609734
Har i dag haft ett meningslöst samtal med supporten, dom svarar som som ett eko att teknikerna arbetar på att lösa problemet . Nu tror jag inte att dom gör det för det kan inte ta flera månader att hitta och lösa problemet. Utan det handlar om dom skiter i det . (dom har ju redan fått betalt av oss)

Har varit i Tyskland en dryg vecka ,och att köra där utan trafikinformation är inte roligt , med köer på vissa ställen på flera timmar. Jag är uppriktigt För Ba..ad ! det är ett uselt sätt att hantera kunder på
#1610617
Uuuuuuuuh, jag är redigt lack på detta nu. Som boende i en storstad så är det ju extremt viktigt att denna funktion fungerar? Är det bara Sensus som drabbats eller är det även på Google också?
#1610625
Jag har inga problem i AAOS
#1610630
AAOS = Android Automotive Operating System = Google
#1610724
Ja det är bilar med Sensus och det är över hela världen som är drabbade , jag ligger på Volvo varje vecka men dom har inget svar !!!!!!. (Bara det statiska svaret att deras tekniker jobbar på att lösa det ) Vilket givetvis är rent skitsnack!
Ointresse är vad det är , funktionen har ju fungerat så det behövs ju inte uppfinnas något nytt , och vi har ju betalt för det( Mycket) men dom skiter i det fullständigt , om man inte kan fixa en sådan här sak på 3 månader så är jag väldigt orolig för Volvos kompetens om något annat problem skulle uppstå i Volvobilar
#1611193
leiwi skrev:Ja det är bilar med Sensus och det är över hela världen som är drabbade , jag ligger på Volvo varje vecka men dom har inget svar !!!!!!. (Bara det statiska svaret att deras tekniker jobbar på att lösa det ) Vilket givetvis är rent skitsnack!
Ointresse är vad det är , funktionen har ju fungerat så det behövs ju inte uppfinnas något nytt , och vi har ju betalt för det( Mycket) men dom skiter i det fullständigt , om man inte kan fixa en sådan här sak på 3 månader så är jag väldigt orolig för Volvos kompetens om något annat problem skulle uppstå i Volvobilar
Ja, det verkar väldigt märkligt att det inte fungerar helt plötsligt. Man skulle kanske tipsa någon motortidning som skulle kunna gräva i det här.
Volvo V70N EPA Felkod ECM-640A

År 2023 så började motorlampan ly[…]

Kört 18 000 mil, snart 12 000 mil sedan jag k[…]

Testa att köra en runda

Xc60 Polestar MY2023 saknar BLIS

Vet att på äldre plattform kunde man ef[…]