Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Mycket snyggt, jag tycker R-Design på den versionen av V60 ser ganska tam ut utan stylingpaketet, stylingkittet eller åtminstone sidokjolarma är "ett måste" för den som vill att det skall synas att det är en R-Design enligt min mening.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Jag har nog aldrig sett en så snygg silverfärgad bil! Nu blev jag sugen på den färgen. :-D
MartinS skrev:Mycket snyggt, jag tycker R-Design på den versionen av V60 ser ganska tam ut utan stylingpaketet, stylingkittet eller åtminstone sidokjolarma är "ett måste" för den som vill att det skall synas att det är en R-Design enligt min mening.
Håller med. speciellt när det parkerade en S60 med paketet bredvid min så funderade jag inte särskilt länge på att beställa.. :)
EbbevonVolvo skrev:Jag har nog aldrig sett en så snygg silverfärgad bil! Nu blev jag sugen på den färgen. :-D
Haha tack, ja den är snygg i bright silver, och då har jag inte putsat nåt på den ännu. fördelen med silver, ser aldrig smutsig ut.. :)
StefanN skrev:Stiligt. :-D
Tack, håller med :D

Då blev det som vi skrev för ett tag se[…]

Ja det är bilar med Sensus och det är &[…]

... Förresten var hittar du värdena p&[…]

Elpriset

Nu har jag äntligen fått tid över […]